Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Terkaple, Nederland van Pjirkje Mink - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Terkaple, Nederland van Pjirkje Mink - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Pjirkje

Blijf op de hoogte en volg Pjirkje

11 Oktober 2016 | Nederland, Terkaple

Afgelopen zaterdag 8 oktober was mijn afscheidsfeestje. Over de locatie hoefde ik niet lang na te denken. Ik heb namelijk de hele zomer gewerkt bij de Heeren van Terkaple. Een prachtige locatie, en ook de enige waar ik mijn afscheidsfeestje wilde vieren.
Vanaf 9 uur stroomden familie, vrienden, collega's en bekenden binnen. De sfeer zat er gelijk goed in! Ik heb een supermooie avond gehad met allemaal lieve mensen om mij heen. En nog steeds ben ik aan het nagenieten!!
Iedereen die is geweest: bedankt voor jullie aanwezigheid en gezelligheid!
Raymond en Jan-Willem: bedankt voor alle goede zorgen en heerlijke hapjes!!
Het is nu nog 10 dagen voor mijn vertrek. De spanning begint te stijgen, maar ik heb er ook heeeeel veel zin in!!


  • 11 Oktober 2016 - 16:37

    Susan:

    Ha die Pjirk.
    Leuke foto's, was ook een gezellige avond.
    Heel veel plezier, wees voorzichtig en succes.
    Walzing Mathilda...........

  • 11 Oktober 2016 - 19:22

    Wilma Smeets:

    Lieve Pjirkje.....
    Wat een mooie foto's van een meer dan gezellige avond!
    Geniet nog van je laatste twee weekjes met je dierbaren en dan op naar het avontuur!
    Ik hoop dat je over een jaartje met mij in het prieeltje zit aan een wijntje.....vol van verhalen over je belevenissen!
    Pas goed op jezelf!

  • 11 Oktober 2016 - 23:28

    Hielkje Van Den Berg:

    Wat een mooi foto verslag , de gezelligheid is te voelen.... Mooie warming-up voor al die verslagen die nog zullen volgen. Ik wens je alle goeds voor je grote reis. We vinden het ook moedig dat je je droom leeft! Make your Dreams Come True! Go for it, Pjirkje! Groetnis fan Piebe en Hielkje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pjirkje

21 oktober op reis naar Australië!

Actief sinds 20 Sept. 2016
Verslag gelezen: 640
Totaal aantal bezoekers 115831

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2016 - 30 November -0001

Het aftellen is begonnen!

23 Oktober 2016 - 30 November -0001

Down Under

Landen bezocht: